Erekcja bez wspomagania

Zdrowy mężczyzna reaguje erekcją na pobudzenie seksualne i nie potrzebuje w tym względzie żadnego wspomagania. Erekcja jest fizjologiczną reakcją na to pobudzenie, do której wywołania potrzeba wielu złożonych procesów chemicznych. Mechanizm wzwodu jest bardzo skomplikowany. W bardzo dużym uproszczeniu, polega on na dopływie krwi i rozkurczeniu się ciał jamistych usytuowanych w prąciu. Rozkurczone ciała jamiste sprawiają, że członek męski unosi się, sztywnieje i twardnieje. Przy osłabionym układzie krążenia i układzie naczyniowym, wszystko przebiega wolniej i słabiej. Bywa tak, że mimo dobrego libido i właściwego pobudzenia erekcja nie występuje.

Wspomaganie erekcji

Zaburzenia erekcji są dziś udziałem coraz większej liczby i coraz młodszych mężczyzn. O zaburzeniu mówimy wtedy, gdy większość prób współżycia z partnerką kończy się niepowodzeniem. Regularność takich niepowodzeń powinna zaniepokoić mężczyznę i zmobilizować go do podjęcia jakichś kroków w tym względzie. Do wspomagania poważnie zaburzonej erekcji służą dostępne na rynku leki doustne. Przyjmuje się je przed stosunkiem i zawierają one różne substancje czynne usprawniające ukrwienie prącia w trakcie stosunku. Jest to doraźne wspomaganie rekcji, które nie eliminuje ogólnej przyczyny problemu, jaką są zazwyczaj kłopoty z układem naczyniowym i układem krążenia.

Jaki wpływ ma dieta na wspomaganie erekcji?

Dieta ma znaczący wpływ na wspomaganie erekcji. Wszystko, co mężczyzna spożywa, nie jest obojętne dla układu krążenia i układu naczyniowego. Dieta na wspomaganie erekcji, to dieta oparta na naturalnych produktach, takich jak warzywa, owoce, produkty pełnoziarniste, nabiał, ryby i drób. Układ krążenia, a tym samym erekcję wspomagają warzywa i owoce obniżające poziom złego cholesterolu. Są to: korzeń selera, korzeń pietruszki, a także surowe warzywa bogate w błonnik. Dobrej potencji służą zboża, ale nie biała mąka. Miażdżycy przeciwdziałają kasze, makarony pełnoziarniste, pieczywo ciemne i ciemny ryż. Mężczyźni dbający o potencję powinni spożywać dużo ryb bogatych w kwasy tłuszczowe z grupy omega -3. Są to: łosoś, makrela, halibut, węgorz i wiele innych.

Tekst napisany na podstawie https://www.aptekakamagra.pl/